Pappas pankisar

Nu sitter jag här & känner en doft av Pappas pannkakor, det finns nästan inge godare! Så därför laddar jag upp riktigt mycket så jag kan äta mycket! Fast det konstiga är att man oftast får i sig två bara.. Det är tråkigt!

Och skolan idag var väl som den var, höll typ bara på med företaget på förmiddagen, sen hade vi prov i samhäll. Fast hade inte direkt pluggat, fick reda på det igår som sagt. Men svarade iallafall på allt. Sen får vi se hur det slutar x)

Och juste Fisen, har faktiskt ett märke under ögat sen du kastade lepsylet xD Men det gör inget, jag tyckte det var kul! Haha : D
Hämden är ljuv ( a )

Puss!

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

FÖRLÅT!!! :'( ingen hämnd tack (a) :D

2008-02-27 @ 17:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0