Klump i magen

Jag är stressad stressad stressad hela tiden. Massa med företaget i skolan, göra de & de till på lördag. Missar allt annat & kommer efter.. Och Tomas & Syster skulle skjusa oss på lördag. Men Tomas höll på med sin bil & sedan kapade han av hela sin fingertopp :/ Förstå hur jävla ont det borde göra. Så han & Pappa kom in springandes så det var lite kallabalik. Bara att dra in till sjukhuset med han. Så nu kan inte han köra oss & det förstår jag såklart. Sen hörde Mamma med bror, men han hade gärnat skjusat oss med han hade tydligen match.
Jaha? Här sitter man utan skjus in! Låter rätt bra. Så är jäkligt less på dedär, vill inte ens till Fyrishovmässan ens! Världelöst känns det..

Och förövrigt känns det som att jag börjar bli sjuk igen.. Var hem till Emil igår vilket var riktigt mysigt! Jag bara älskar att vara i hans närhet : )  Men på tanke på att jag börjkar bli sjuk så är han också rätt förkyld. Så skulle inte förvåna mig om jag snart blir det. Kände halsont imorse & snorig & är helt slut ikroppen. Jag vill bara försvinna & inte ha nånting att tänka på för enstund. .
Men finns en väldigt bra sak som lättade iallafall, blev en väldigt lättnad ikroppen när det hade gått bra för Mormor på sjukhuset, hon var tydligen lite orolig men det var lugnt som det visade nu. Tack & Lov älskade Mormor <3

Och jag vill inte ha den där jäkla klumpen längre.. Jag orkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0