Jag är väldigt trött.

Imorse gick jag som sagt upp halv sex! Jag var som en zombie som hoppade in i duschen, fattade knappt vad jag gjorde. Åkte iväg till tierp vid halv sju & kom hem strax efter åtta nu på kvällen. Jag är verkligen hur trött som helst. Och jag har ont i huvudet, magen, öronen & mina blåser i munnen gör ont. Och det värsta är att jag ska på kryssning imorgon.. Men, jag tänker ha en lugn hemmakväll ikväll. Vilket ändå känns väldigt värdelöst för Elin har fest ikväll för hon fyllt 18 & jag sitter här.. Dels för att jag inte har någon skjuss hem & känns som att jag måste sova hemma om vi ska iväg imorgon. Typsikt att vi ska åka imorgon! Och förövrigt ar jag rädd att det ska vara blåsigt & skit. Aja, de visar sig.. Ta en drink eller två så kanske man inte tänker på det? Eller om det blir värre då.. Hah!

Och tanke på att Emil & de andra är påväg in till krogen så får jag ha Tobbe som sällskap på msn ikväll, fär igen av oss har ålder inne.. Ibland är det verkligen inte lätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0