Funäsdalen & bröllop : D

Träningen är över. Tack gode gud, idag var det en sådan träningsdag när jag bara gjorde illa mig.. Gick bra när vi sprang sen gick vi in & ajaj hela tiden. Men värst blev det för min högra handled, men den blir nog bättre tills imorgon. Eller hoppas inte, då kanske ja slipper skriva iskolan, yääh : p

Och imorgon åker jag upp till Emils stuga i Funäsdalen : D Ska bli så sjukt härligt att få komma iväg ett tag. Komma till massa med snö, åka massa skoter, bada jaccuzi ( stavning ?) & bastu. Helt underbart skönt! och imorgon så åker även Sanna, Putte, Jimmy, Micke, & Skantz med. Sedan åker de hem igen på måndag & jag & Emil blir ensama två nätter, sen kommer hans föräldrar & lite släkt upp. För på lördagen nästa helg ska hans syster gifta sig, det blir alltså bröllop. Så himla gulligt (:

Så jag blir borta hela mitt sportlov & kommer inte kunna blogga. Men kanske hinner dra något imorgon, annars får ni hade bra eller nåt (:

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

avensjuk.. vill oxå åka till fjällen :) fast ja dra v.10 å v.13 :) så då får ja åka skoter :) hade så kul gumman.. pulsa snö nu ;)

2008-02-15 @ 07:09:41
Postat av: Anonym

Så härligt det låter, men är lite ledsen över att du överger mej på lovet:P men det tar vi igen :D
Puss på dej!!

2008-02-15 @ 13:10:18
Postat av: Muu.

Fyfan så fuskigt! Smek skotern åt mig (x

2008-02-15 @ 15:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0