Fredagkväll

Vad jag är seg & trött. Jag orkar typ inge göra någonting alls, vilket är rätt skönt ändå. Men har iallafall träffat kusin en stund som sagt. Var till Mormor&Lasse som förövrigt är bästast i hela världen. Sen gick jag hemåt, mötte Pappis & Jeppis så tog en liten promenad. Jag & Pappsi började prata om massa trafikolyckor & allting hemskt som kan hända.. Saker han vart med om i brandkåren. Usch, jag får en klump imagen. Att något bara kan hända så fort & hela sitt liv är borta. Nej, man mår ju dåligt när man hör allt. Som i morse han som hade hoppat framför tåget i skämsta.. Nej usch att man ens vill ta sitt liv! Nog pratat om det.. Man börjar liksom tänka till ordentligen. Man ska verkligen vara glad över det man har..¨
Och det är jag!

Men nu blev de lite depp här.. Och mindre depp att jag inte har något liv & lyssnar på Pippi Långstrump x ) Eh, men vafaan.. Skickade över låten till Natalie också, hon gillart (; Så vi har väl lika roligt liv ikväll. Hah : ) Förövrigt fyller hon imorgon, så Grattis Ollonbarn! <3

Får iallafall bli en tidig ikväll så jag hinner sova lite innan klockjäkeln ringer!
& Jag saknar min snutt rätt mycket nu.. <3


Kommentarer
Postat av: Alicia

jag saknar dig gumman! mkt!

2008-02-09 @ 14:23:33
URL: http://www.metrobloggen.se/aliciakarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0