Fredag hej

Ja, nu är det fredag. Sköntsköntskönt! Kom hem för en stund sedan, jag & pappa var till tierp & med släpkärran & hämtade våran monter & ställningar till mässan imorgon. Så nu är det klart. En liten lättnad ikroppen. Så nu är allt fixat till imorgon, skönt! Fast vill iallafall inte dit, känns som vi är där bara för att vi måste. Kan inte direkt bara dra sig ur.. Aja, jag & bea får försöka fixat (: Och skjussen fixade sig också, Emil kunde köra! Du är bäst! <3 Och även syster & Tomas följer med. Bra med lite hjälp sådär. Tanke på att syster var där förra året. Men nogimage135 pratat om den där skiten.

Nu är det iallfall helg, och jag sitter & väntar på att Emil ska komma (: Blir en lugn kväll, tidig morgon imorgon. Sen imorgon på kvällen vet jag inte vad vi hittar på, åker hem till han som det ser ut. Sen får vi se hur kvällen slutar om det blir lugnt eller inte.

Och förövrigt tycker jag fakitskt om snö ( speciellt på julafton) , fast imorse blev jag fan gråtfärdig. J A G  V I L L  I N T E  H A  S NÖ ! Men den smälter bort lika fort & det blir blött. Jag hatar det..

Puss på dig för att du alltid får mig glad <3

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

du, idag på träningen så var de så j**** blött!! :O men de va skoj att milla knuffa fille i en pöl när vi lira match :P

2008-03-01 @ 14:35:59
Postat av: Dex

Synd att våra montrar blev fel :/ Men grattis till pengarna ;D

2008-03-02 @ 12:04:59
URL: http://dexedrinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0