Flygande köttbulle?

Eller rullande bulle..

Trulledutt & jag är trött. Skulle jag gå & sova nu skulle jag sova i hela mitt liv känns det som. Och fick inte i mig mycket mat, jag mår illa. Något knas med mig igen, som alltid.. Eller bara förtillfället, hoppas (:
Körde även idag iskolan med Hägglund, brummelibrumm på hon & mig. Skoj, jag tycker om min vän!
Och juste! Nu har jag fixat APU plats, de är på Freeteam hos Sara´s Pappa ;D Så nu Sara hoppas jag att han är väldigt snäll mot mig ( a ) Och har även träffas Sara´s hund några gåner som går runt där,  Så nu har jag nästan träffat hela hennes familj, haha xD Men det klagar jag inte på! Så nu har jag ingen klump imagen längre av att jag inte fixat min APU plats. Skönt

Och ikväll är det träning som vanligt, jag känner mig inte alls motiverad längre. Vet inte varför? Ibland är det inte ens kul längre.. Känns riktigt tråkigt att jag känner så. Men jag ligger i & får se om det kanske blir bättre sen. Vissa är klockrena i laget & skulle nog sakna de alldeles för mycket tror jag. Men Uffe får ta & pallra sig hem också, vi saknar dig mycket!

Och Fredag imorgon, rätt skönt med helg om jag får säga det själv. Slutar dock inte fyra imorgon heller, flyttat fram trafiken & slutar strax efter halv två. Brabrabra! Vet inte alls hur helgen kommer bli, om jag ska vara med på cupen eller inte. Och lite av släkten kommer på lördag & firar Pappsen. Skulle även kolla på Diabilderna när jag ser ut som en apa. Skit kul, eller inte.. Menmen. Cup eller de helt enkelt.

Oj vad jag bara sitter & skirver om tråkiga saker, aja skitsamma. Tråkdag helt enkelt!

SaknaSaknaSakna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0