Blue berry mountain & Pappas lilla gris

Borta bra, men hemma bäst  : )

Var en mysig kryssning, godmat, men de var inte alls mycket svenskar på båten. Mest från finlad, så när det var kareoke på kvällarna så sjöng alla finska, eller iallafall nästan.. Och jag var så nära på att ställa mig & dra en svensk låt. Men jag var helt enkelt för feg..  : p
Jag & syster hittade en favorit drink, Blue Berry Mountain. Riktigt god var den faktiskt! Och blev även Pappas lilla gris för att jag solade & såg en knapp där de stog " ansiktsförstärckning" den drog jag igång förfullt & ojsan vad röd jag blev i ansikten! Haha, men nu börjar det se lite bättre ut iallafall!
Och på två nätter sov jag kanske 4 timmar.. Vågorna var inte allt för mysiga på nätterna & var sjukt svårt att somna.
Nåväl, orkar inte skriva upp allt vi gjorde. Men det var skönt att komma bort lite : )
Så Grattis Pappa som fyllde igår : D Och även Grattis till min älskling Jeppe som fyllde iförrgår, han fick en egen tårtbit igår när vi kom hem : )

Men idirekt när jag kom hem igår åkte jag till Emil, en saknad filur lär jag säga. Och nu efter skolan åkte jag också hit (: Och imorgon åker han iväg & kommer hem på söndag.. Blä eller nåt på det!

hejsiliheej!

Kommentarer
Postat av: Dex

Blä, de är läskigt att åka båt xD

2008-02-07 @ 15:51:06
URL: http://dexedrinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0