Alla utom jag

Hej måndag.

Måste börja med att säga GRATTIS i efterskott till Linda som fyllde 18 i lördags : D Och GRATTIS idag till Carro som fyller 18 : D
Alla utom jag..

Igår kväll kom vi hem från funäs, har vart riktigt skönt där uppe (: och Elin&Pelles bröllop var så otroligt fint. Så mycket kärlek & lycka. Hur fint som helst! En riktigt lyckad & rolig kväll. Mycket god mat, trevligt folk, långkväll som var helt perfekt. Den bästa på länge (:
När man sitter där & ser hur lyckliga dom är, hur fina dom är & hur bra dom verkligen har det. Finste jag sätt! Har inge bilder nu, men fick ha Elin&Pelles kamera så fick i uppdrag att knäppa, men har inte fått bilderna än för de är kvar där uppe. Men fort jag får någon så laddar ja nog upp (:

Men nu är det vanliga dagar igen, det tycker jag inte om just nu.. Rätt skönt att vi ändå slutar halv tolv på måndagar. Men är verkligen less på skolan, man blir ju snurr i bollen helt enkelt. Fast nu är det en vecka först, sen APU i tre veckor & sedan är det lov. Så slipper den i 4 veckor iallafall, sköönt!

Och nu sitter jag hemma hos Emil & väntar på att han ska sluta jobba.
Jag är kär ihan, väldigt mycket <3

Puss på dig!


Kommentarer
Postat av: t.söderlind

mia är bäst :D

2008-02-25 @ 15:51:02
Postat av: Linda

Tack så mycket:D Vi måste leka snart! jag dör annars! :P

2008-02-25 @ 18:03:52
Postat av: Carro

Tack så mkt! :) nu ser jag

2008-02-26 @ 18:51:20
URL: http://carrojan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0