mia, en helg som 18

nu har jag inte alls hunnit med att skriva!
haft fullt upp kan man säga (:

i fredags var min dag, jag fyllde hela 18 år och jag känner mig verkligen så mycket äldre! eller inte.. men ja måste väl försöka uppföra mig vuxen nu när jag är myndig! kan alltid försöka! :p
men min födelsedag var nog den bästa! :) först var det julbord med förtaget, allting gratis där! så blev några glas vin för mig och mathilda, kul hade vi! :) sen hämta pappa oss, åkte hem och börja fixa lite.. sen kom ungefär 13-15
härliga människor till mig och firade förfest innan krogen! och det var en sån lyckad kväll! :D tack alla! sen lördagen var väl världens segaste dag, men det gjorde absolut ingenting! :)
så nu är man ett år äldre och lite klokare? ungefär :)

idag hade mathildas svärmor homeparty med våra trosor och kalsonger så fick en del sålt på det, riktigt bra! :) så nu inväntar jag emil efter hans träning. så ikväll hoppas jag på en tidig kväll! är verkligen hur trött som helst, och nu är det sista veckan i skolan innan det underbar jullovet! älskar´t !

bara invänta lördagen med, ett helt gäng åker eckerö med julbord! en egen buss har vi! så jäkla nice :)

Kommentarer
Postat av: caroline

jag längtar längtar längtar som en jävla tratt :D

2008-12-16 @ 18:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0