helgis

helgen är passerad och redan måndagen har gått!

den här helgen var iallafall väldigt bra och mysig, i fredags blev det ju som sagt lite impuls att ja tog på mig lite smink och kila till brudarna och hade det roligt! senare på kvällen/natten kom de andra också. bra kväll!
lördagen var vi til furuviks julmarknad och det var faktiskt riktigt mysigt! så himla mycket jul belsysning på alla träd, buskar, hus och ja you name it! det var sån julkänsla! (: vann även en stor björn, haha!
sen på kvällen åkte vi hem till mig, begav oss senare till syster och tomas där det blev hembakt pizza! mumsis, och även vin&öl. en väldigt trevlig och bra kväll! (:
söndagen färgade ja håret, mickis är bra hon! sen var de middag hemma hos emil, världens godaste mat. sen blev det en lång promenad sen krypa ner till sängs och mysa framför wallander!

nu är jag i stort sätt sjuk ungefär, ögonen rinner, täppt i näsan och hostar så jag blir alldeles svettig!
jag har verkligen inte tid med detta, imorgon kommer släkten och grattar mig! onsdag-torsdag träning och träff hos mig, utgång på kvällen då jag fyller! inte långt kvar :)

nej, nu ska ja faktiskt borsta tänderna och krypa ner..
älskar dig emil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0