glad-mia

godkväll
här sitter jag och är mer än glad! :)
inhandlat lite julklappisar till mina syskon än så länge, och även fått lite ideér vad ja kan tänka mig köpa till emil. men det är alltid så himla svårt!

fick ju som sagt välja vad ja ville ha av emil med hans smakråd, så kom hem med en hög kjol, en kortare variant av kofta som går under brösten och även en part topp typ sen två halsband och ett armban,. och även ett par till klackskor! :) tack så mycket hjärtat!
perfekt med lite nytt nu i december, så mycket partajj som det blir nu, så man inte kommer me samma kläder :p ! himlans kul kommer det bli! :)
så nästa vecka får jag mer presenter, de är bäst att fylla år :D inte långt kvar!
sen är det jul också, mwhii! mer klappar, de är så mys!

nej nu kommer snart millan och carro och hämtar mig, blir en liten tjejfest. lite impuls så drog dem ihop några, de andra är på krogen så,lite för liten än :) haha!

puss på emil!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jävel på å få mkt då :O ;)

2008-12-05 @ 23:58:58
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0