en dålig dag, vill säga!

jaa, helgen har redan tagit slut. lika tragiskt varje gång, men tur att veckorna går fort iallafall! (:

ihelgen blev de partajj, och ilördags var det riktigt roligt. massa folk, kareoke och allmänt bra liksom. men även en väldigt skumkväll, haha. aja, sånna ska finnas med så att säga. kom hem runt sex på morgonen ungefär, kände att nej nu är de dags att knata hemåt, men emil var duktig och kom hem fyra ungefär. ( nudu mamma får du höra hur länge ja är ute om nätterna/mornarna) hih.
nej men det var lite roligt, men mindre roligt när man vakna upp. och även visste att de var släktmiddag hos emils mormor&morfar, inte lika mycket hurra för det. men jag överlevde, tur att smink finns i sånna lägen! sen blev det en promenad med emma sen sängen typ.

idag är det bara en dålig dag annars, orkade inte vara kvar iskolan, den är riktigt värdelös på alla sätt. lärarna är en sort för sig, typ världens sämsta och jag är allvarlig. min mentor borde..... ah ni vet typ. blä! och mår illa idag, ont i magen och allmänt trött. jag känner typ, "skjut-mig" förstår inte riktigt hur jag ska orka med denna vecka, jag vill ha lov!

och snart mina vänner fyller jag... 18!

Kommentarer
Postat av: Carro

Snutt, vi har jus agt att vi ska klara detta tsm, snart är du 18 och snart är det lov med HÅLL UT! <3

2008-12-01 @ 17:42:30
URL: http://carroja.blogg.se/
Postat av: natalie

snart har vi lov baby. vi får ta en greveholmkväll någondag också. puss <3

2008-12-01 @ 18:33:26
URL: http://baranatalie.blogg.se/
Postat av: milla

snart kommer tomten!

2008-12-01 @ 21:19:45
URL: http://millsings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0