depp-korvsdag

varför finns det tider när man verkligen känner att allting är piss, fast det egentligen inte är det? jag borde vara glad, jag fyller snart 18 och har mycket roliga festligheter i hela december. men här sitter man som en depp-korv och funderar på varför man lever ungefär.. jag hatar sånna här dagar. jag vet inte ens vad jag vill, vill inte våra någonstans.
blev hemma från skolan med, missade ett prov.. bra mia! men kan lika gärna göra det nästa vecka, men mathilda skrev att jag fick G på naturprovet, och hur jag lyckades med de är en fråga i sig. jag hatar natur. men glad att jag klara det..

nej nu ska jag inte skriva mer, de är bara fistråkigt att läsa.

träning imorgon iallafall!
plus i kanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0