2008 in i det sista!

herregud vad den här tiden går, jag hinner inte med att sitta vid datorn och bara ta det lugnt!
men de här hänt mycket sen sist!

julafton, och de är alltid lika mysigt! och iår var vi bara familljen och plus systers kille dårå, men de var ändå bara skönt och mysigt! bra julklappar och god mat, kan man må bättre? (:
och av min älskade emil fick ja en parfym ja önskat mig och även presentkort på att fixa naglarna :D världens bästa julklapp! så snart blir dom fina och långa :) hih!

snart nyårsafton och jag tycker verkligen att de är överskattat! men vi blir ett gäng som äter middag och sen visar de sig hur det blir! :)

nej nu ska ja umgås med carro, millan & wänge! :)
hejs på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0