Torsdag

Idag drog skolan igång igen, det gillas inte riktigt.. När vi samlades i klassrummet för att prata så var det exakt som att jag satt där förra veckan. Jag fattar inte, så fort lovet har gått alltså. Menmen, nu är det nya tag som gäller!
Schemat såg iallafall bra ut (: två dagar praktik & tre dagar i skolan ska vi nog fixa det sista året! Massa kul att träffa alla vänner igen, vad jag gillar er! Och hann öven bli sjuk i veckan, fast nu känner jag mig inte lika hängig men min hosta är kvar. Speciellt på nätterna, så sjukt drygt! Den som kom på idén att vara sjuk borde ju inte fått funnits! Dålig grejj..
Så inte tränat på hela veckan heller & det känns jobbigt. Jag får verkligen ångest.. Men hoppas jag blir piggare tills machen på söndag.
Jag vill kötta lite..

Meen, imorgon är det fredag & vi slutar 11:45 i skolan, riktigt skönt (: så kilar hem till Caroline en snabbis efter skolan & sen vidare till emil senare. Blir förhoppningsvis kräftskiva men annars lite party (: det gillas! Jag & Wänge har bestämt att vi ska hålla igång! : D
På lördag blir det nog mysdag med älsklingsemil som det ser ut nu iallafall (:

Nej, nu måste ja packa lill väskan så ja klarar mig under helgen!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0