13:e Augusti

Nu har det gått alldeles för länge sen innan jag skrev sist, jag har nog haft lite sommaruppehåll med bloggandet. Vilket kanske är tråkigt för det är på sommaren det mesta händer..  orkar inte skriva om alltind, men har haft det så sjukt bra på detta sommarlov (: alla mina vänner & min emil har gjort det till det bästa!
En vecka runt stockholmsskärgård med min älskling & hans familj kan ingenting slå, otroligt underbart! <3
Årets cityfest var klockren även iår, de gillas!  Mycket kärlek till mitt lag, vi har alltid roligt (:

Nästa vecka börjar skolan, det känns rent sagt åt helvetet! Visst det ska bli kul att träffa min brudar, men sen då? Jag htar högbergsskolan & jag är väldigt tacksam för att jag går sista året nu!
Nog om det..

Kanske blir mer skrivande när skolan drar igång & så (:














 Du är det bästaste jag har, jag älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: tsöderlind

mkt kärlek till mia :)

2008-08-18 @ 17:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0