1 vecka kvar

Endast en vecka kvar till skolan börjar..
Hoppas detta år går fort & att min apu på stadium kommer vara rolig!

Imorse åkte jag hem från emil, sen mötte ja upp caroline & vi gick på en lång promenad ännu engång. Blev över en timme iallafall, hur skönt som helst (: mötte även upp mor&far direkt när vi var klara så åkte med dem hem. Sen var vi förbi syster på fika & surrade lite gott (:

Men nu måste jag redan runda av, packa väskan & kila träning..
Jag har fortfarande ingen bra motivation till den längre, det är tråkigt att känna så.
aja,

Juste, min underbara mamma ville köpa en jacka till mig till hösten/vintern (:
Och nu har ja hittat två stycken,
men vilken färg är snyggast?


Kommentarer
Postat av: Elin

sån där snygg jacka har jag:) fast förra årest modell :) har en grå.. dem eskit sköna men ja tycker du ska ta den högra :)

2008-08-15 @ 00:21:53
URL: http://www.metrobloggen.se/elin87

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0