The Weekend

Ojoj, sällan att jag hinner inte med att blogga under helgerna! Aja,
den här helgen har vart lika bra som alla andra (: Efter skolan i fredags åkte jag med Natalie hem, vi pluggade en massa & satt ute i solen, riktigt skönt (: Sen kom Emil & hämtade mig & sedan åkte jag & jobbade : D Jobbade på Kadax i Karlholm till 12 på natten, nice med pengar (: Sen åkte han iväg & jobbade på lördagsmorgonen men han kom hem när jag precis vaknat typ. Sen kollade vi fotboll sen åkte vi hem till mig & myste bara (: Var upp till SYster & Tomas lägenhet & kollade också (: Och inatt ska jag sova där med syster för hon vill inte sova själv. Och det värsta är att det spökar där säger dem xD Lagom läskigt?! Men jag ska skrämma bort dem, eller nåt..
Och igår var det seriepremiär ; D Vi mötte Danmark med förlorade med 1 jävla NOLL!! Riktigt surt, men de spelade bra & vi stod emot bra. Tråkigt att dem fick in mål på en endaste hörna, men såhär är det : p
Sen åkte jag till Karlholm & kollade på Emil & de vann (: Sen tog vi det bara lugnt.

Och nyss har jag & Natalie brummat lite bil också, det är kul (: & ska följa med henne hem en snabbis innan min träning ikväll.
Och nu snart slutar vi också, skönt & ännu skönare med kortvecka : D

Hare bra ät choklad!

EMIL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0