Sol är bra & Glass är gott & Skolan är skit

Lalalalalalala! Jag mår bra av solen! (:
Idag när jag kom hem från skolan satt jag mig ute vid altanen med Mamma, vi pratade lite strunt & lillebror var ner till affären & köpte glass till mig. Så satt ute & åt min kära glass. Hur gott som helst & solen bara lös på! Kollade även på alla svenska papper vi ska ha prov på. Jag blir verligen sjukt less på min skola! Oftast har vi inte alls mycket prov, kanske små läxor hit & dit. Och nu dom närmaste veckorna framåt har vi prov & prov. Planerar aldrig med varandra eller någonting. Jag blir irriterad & förvirrad för jag hänger liksom inte med nu va! Fast, de gör jag väl aldrig.. Men ah, ni fattar! Man får små utbrott på Handelsprogrammet ibland!
Men skönt att de blir helg snart iallfall, redan fredag imorgon! Och jag & Mathilda ska ha idrotten imorgon också, Hah (:

Men nu ska jag packa väskan & kila iväg på fotbollsträningen! Skönt väder att träna i också (:

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0