Onsdag

Imorse var jag död, jag kände hur jag låg i en grav med jord över. Aldrig har jag åkt bussen till skolan & vart så deckad! Fyfain! Hade svårt att somna igår också, började plötsligt hosta som en gris. Och imorse också.
Så hoppade över träningen idag igen, men var dit & kolla iallfall (: Nu var Elin & tränade & jag lite halvraslig! Typsikt : p Och milla&milla försöker få att jag ska må så dålgit för att jag ska på 40års-fest ihelgen istället för en heldag & kväll med laget.. Jag vet inte hur jag ska göra! Det visar sig väl :/

Och idag klippte Johanna mig lite grann & tränade med mitt hår på att föna det i volym. Så det är inte alls som det ska bli än, kommer bli mycket bättre sen sa hon. För då klipper hon till det mera & sådär. Det märks inte så mycket nu, men lite drygt för om 4 veckor ska jag hon färga håret på mig & jag har en fet utväxt. Men vafan, jag ska nog ta & överleva på nåvis! (: Sen så efter det ska allting vara klart! Och det roliga är att min storebror ska också få vara hårmodell den dagen jag ska vara det tror jag. Hah (:

Nej men nu är jag hungrig!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0