Mjukglass med tutti frutti strössel tack!

Ojojojoj, hår går dagarna undan & jag hinner inte med att sitta vid datorn!
Men kan dra igenom min helg lite kortfattad, vart med min älskade emil hela helgen (: I fredags åkte vi till caroline & sebastian, vi drack lite vin & ost med kex & även chips & godis. Spelade även olika spel b.la melodofestivalen, grabbarna vann av fusk ( tycker vi ) En väldigt trevlig kväll må jag säga! (:
Sen på lördagen hade jag träning, blev snäppet till sjuk men tog mig till karlhom senare där det väntades 4image1410års-fest. Väldigt god mat bjöds det på, trevligt! Sen blev kvällen kort, emil fick jätte ont i magen & jag var helt slut så vi kilade hem & somnade klockan elva ungefär. Och den natten sov vi 11-12 timmar & det behövdes för oss båda! På söndagsmorgonen var ingen på topp men efter en dusch så kilade vi ut på promenad, köpte årets första mjukglass !! Hur gott är inte det? Och såklart med tutti frutti strössen ( a )Och medans vi köpte glassen träffade vi på alla andra också.Sen blev det en lugn & tidig kväll igen för oss!
En bra helg iallafall : )

Och nu sitter jag här & är rätt trött. Tänkte ta mig en kopp kaffe snart & packa väskan för ikväll är det match i skuttunge på gräsplan som väntar! Yäääh (:

Min emil är det bästa som finns <'3

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

jag åt mjukglass igår med tuttifrutti strössel med fille!

2008-04-23 @ 12:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0