Måndagar kan ta sig någonstans!

Nu är helgen över, den går alltid för fort!

Men min helg har iallafall vart lugn & mysig! Ifredags tog jag & emil det lugnt som sagt. Kan säga att jag lyckades lite grann med att göra pizza degen, den ena blev lite tjockare bara : p Men emil & hans mor blev väl lite chokade öer att se mig göra någonting som har med mat att göra x ) Men vafan, en dag lär jag mig!  Vi avslutade iallafall hela fredagskvällen med Ice Age 2, klockren film! Hah.

Sen på lördagen ringde Sanna & väckte oss, vi åkte till Norrskedika & kollade på fotboll, de var ju kanon vänder ute så (: Sen när jag & emil kom hem var felix där, så vi busade massa med han & sedan åt vi god mat. Sen på kvällen åkte vi hem till mig, kollade på tv & åt popcorn. Blev en rätt tidig kväll, jag hade som sagt match på morgonen..
Och på tal om matchen så förlroade vi mot IKG Gävle, men det var fakiskt riktigt kul att spela! Synd att de fick in två mål från början, men annars spelade vi bra (:

Så när jag kom hem hade emil nyss vaknat, så vi åkte vidare till skärplinge på kalas! Hans kusin fyllde 10 år, så blev god fika. Sen kollade vi på film när vi kom hem & tog det lugnt. Somnade skit fort, brukar aldrig somna fort på söndagar. Men blev rätt seg efter matchen, hostig & halsont. Men känns lite bättre nu så (:

Nej nu ska jag jobba det sista, slutar halv tolv idag! Skönt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0