HELG!

FREDAGAR ÄR BRA ! : )

Ja, fredag idag & det är bra! Och imorse slapp jag åka buss för mamma åkte lite senare så jag kom till skolan strax innan halv 8, så jag slippte stressa också (:
Och nu sitter jag hemma hos Emil & snart kommer hans syster & lilla Felix. Jag ska vara lite barnvakt medans Elin jobbar, man tackar inte nej till att vara barnvakt till han direkt. Underbara unge! (:
Och sen ikväll åker vi till deras moster & äter som det ser ut, trevligt!
Sen blir de väl lugnt imorgon kväll med, match på söndag mot Huge, hur kan de sluta tro? Aja, bara försöka kämpa på mot dem : p

Men nu ska jag runda av lite, ha en bra helg! : D

Puss EMIL! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0