Hej Tisdag

Tillbaka till det vanliga. Skolan är igång igen, känns jobbigt att vara här igen efter 4 veckor. Jag är redan trött på det mesta, höras deras röster. Lärare är inte det bästa ibland. .

Men vi hade det riktigt bra i Funäsdalen igen (: Fint väder, åkte även längdskidor xD Emil fick alltid vända sig om & resa upp mig, det gick inte så bra.. haha. Aja, det var jobbigt iallafall : p Sen blev det 20 mil skoter också, de tog på kroppen men så förbannat kul! Så sjukt fina skoterleder (:
Sen på lördagen åkte jag & Emil till Lofsdalen där hans syster & Pelle har stuga. Åt god mat, kollade tv & drack vin & spelade lite spel. Mycket trevligt var det, jag & Elin skrattar rätt mycket, haha (: Och söt Felix var såklart med!

Men nu måste jag slua & hänga med lite på lektionen..
Sen blir det Gävle idag med Emil Caroline & Sebastian : )

Min min min <3

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

javisst! :D

2008-04-01 @ 21:22:27
URL: http://tsoderlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0