Hår + Bil

Jag vill verkligen inte ha kort hår längre. Jag vill ha långt hår! Men att lägga ut några tusen till låimage139ngt hår är jag inte direkt sugen på.. Men jag är less på mitt hår & jag hatar det!
Och en till sak jag hatar är våran bil! Jag hatar att köra den, den är konstig på nåvis. Skolans bil är så skön att köra & känns så lätt. Sen idag märkte jag verkligen hur mycket jag hatar att köra våran bil & nu vill jag aldrig köra den för den är inge kul alls! Så jag måste försöka ha Emils bil här hemma nästa gång eller nåt ( a ) den är också bra att köra tycker jag!
Nåväl, nu blev det lite blandning om hår & bil : p

Nu blir det kaffe & sen kila iväg på träning!

E M I L  < 3

Kommentarer
Postat av: Dex

Jag gillar ditt hår & de säger jag inte bara för att du skrev de till mej xD Jag gillar de på riktigt ;D Jag tycker att du ska göra nått nått rött i håret (a) De skulle passa skitbra ;D

2008-04-07 @ 19:06:15
URL: http://dexedrinee.blogg.se
Postat av: t.söderlind

jag gillar dig! hår, naglar, armbågar- allt!

2008-04-09 @ 21:50:26
URL: http://tsoderlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0