Hals jävel + hårmodell

Jag har väldigt ont i min hals & det är drygt!
The med honung i är det som gäller nu för min del. Missar träningen ikväll med, dumt att träna. Men snart skjusar mamma mig till Natalie, vi ska äta kebab! (: Den ollisen gillas mycket! Och antingen sover jag där eller om Emil hämtar mig. Det visar sig :)

Och för en stund sen ringde Johanna & frågade om jag ville vara hårmodell! Så ska få klippningar & få färga håret, roligt! Hoppas bara det blir bra, för jag hade inte tänkt vara korthårig längre. Men kommer bli det efter det, men vafan. Det visar sig om jag kommer se ut som en get eller nåt : p
Hittade förövrigt en riktigt tjusig bild som Natalie gjorde till mig i somras (: ! <3


Nu blir det att dricka varmt..

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

vi tränar inte idag, men kanske sen.. :)

2008-04-15 @ 08:52:16
URL: http://tsoderlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0