Godkväll & godnatt

Jag är trött efter träningen & jag är sjukt sugen på kebab! : O
Men smörgåstårta fick gå ( a )

Jag sitter även här & tänker på hur skönt det är att denna vecka är kort, imorgon är det som "fredag" för vi får helg efter den dagen (: Nog för att den dagen blir stressad för mig, men vafan! Får ledigt sen ett tag (:
Två prov imorgon i skolan, ett slutprov... Suck, jag kan inte mycket alls. Lite svårt att plugga till också anser jag, sen är det näthandel för missade förra. Och får se hur det går, menmen! Sen när jag gjort det blir det en liten lättnad iallafall (: Sen efter skolan åker jag in till Uppsala, ska in till Johanna igen på friösren, träna på mitt hår lite mera så. Och åker nog bil in också med Anki, så slipper åka tåg in iallafall, skönt! Och hennes sterio har inte blivit inkopplad så då får jag äran att sjunga! Och då blir det hålligång! Eller inte.. Jag är sämst x) Men ska nog dra någon vits förna! : p Kanske bil hem om vi åker samma tid, annars kanske ja tur att träffa Filledutt-snutt (:

Men nu ska jag ringa till min älskade emil & sedan hoppa i sängen min!

Och vill även säga att min mamma är bäst, jag älskar dig & tack för allt du gör! <'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0