Glass är livet & sol är bra

Underbara sol!

Idag är det onsdag, dagarna hittills har gått fort & det är bra (: Är sjukt trött på skolan nu & längtar en massa till helgen & om inte sommarlovet då (:
Men nu har vi gjort några prov i skolan & bara hälften kvar ellet nåt x) men skönt det iallafall!

Och juste, igår åkte jag & Mathilda in till uppsala för Johanna skulle träna lite på mitt hår igen (: Så vi kom in lite tidigare så vi hann äta en McFlurry, endast 10 spänn liksom ( a ) Och under tiden vi satt på en bänk mötte vi FF som är Fis&Fille , det var mycket roligt! Sen innan vi hann med tåget hem hann vi äta den käraste mjukglassen med tuttifrutti strössen som också endast var för 10 spänn åsså ( a ) Kunde inte låta bli den chansen! Mjukglass <3
 Sen åkte jag hem till min skruttis & tog det lugnt. Kollade igenom lite plugg typ. Men nu är det svenska prov imorgon som jag ska fokusera på, heja mig eller nåt. Jag är så ointresserad av Antiken som var för liksom 1000000000 år sen, okej men nästan! Aja, måste försöka få in något innan för pannbenet iallafall! Goodluck ass!

Nej nu ska jag ge Jeppe lite mat i magen kanske & sen förberede mig för kvällens träning!
Seriestart på söndag! (:

KÄRLEK PÅ MIN EMIL <3

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

FF är bäst :]

2008-04-25 @ 18:00:31
URL: http://tsoderlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0