Fistisdag igen då

Idag är det tisdag & jag längtar till helgen rätt mycket! Lär bli en mysig & festlig helg om jag mår bra (: 
Inatt sov jag verkligen riktigt dåligt igen,  frös eller så svettades jag. Lagom drygt med andra ord. Och när alarmet gick igång imorse trodde jag det var ett skämt, men icke! Halsont har jag också, men inte nog med det! Hade två prov idag också, eller 1,5 för ett var bara läxförhör men ändå. Första provet hade vi första timmen & jag var mer än död. Menmen!
Blä för skolan för det mesta..

Men nu ska jag invänta mitt hjärta som snart kommer hem <3

Kommentarer
Postat av: Elin

ska inte du vara med i helgen på lördag? :( kommer ju sakna dig då ju! syns vi ikväll på träningen? nu ska ja träna efter sjukstugan :)

2008-04-16 @ 14:27:28
URL: http://elovem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0