Fis dinTisdag!

Idag är det Tisdag, alltså min vilodag från fotbollen. Och igår efter träningen bastade vi igen & satt & pratade ur oss lite. Kan vara bra & skönt ibland. Även roligt, men kan inte bli så mycket annat med brudisarna.

Och nu sitter jag i skolan & är trött. Jag vill ta bussen hem till Emil nu & sova middag tills han slutar. Men jag får försöka stå ut ett tag till.. Dagen idag började iallafall med prov på trafiken. Prov B är vi bara på, men endast för att vi har vart ute på APU & sånt där. Och för en stund sen hade vi läxförhör i näthandel B som jag sitter & jobbar med nu. Jag har tråkigt, jag vill inte vara i skolan idag! Och caféterian är fan inte ens öppen idag! Hur depprimerande blir inte dagen idag dårå? Nåväl, jag får härda denna tuffa dag!
För sen ikväll så kommer jag bara vara med min Emil, wihoo (: <3

Nej nu måste jag runda av!

HEJS!


Kommentarer
Postat av: soha

Godmorgon! :)

2008-04-08 @ 11:42:14
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: t.söderlind

tisdagar är sköna XD

2008-04-09 @ 21:49:05
URL: http://tsoderlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0