Äntligen fredag!

Fredagar är bra, jag älskar när skoldagen är slut & man har helg framför sig! (:
                          
Idag efter vi slutade följde jag med Mathilda hem en snabbis, vi åt rostade mackor & drack O´boy, mumsfilibabba! Sedan vid två tog jag bussen hem till Emil, nu sitter jag här & väntar på att han ska sluta jobba. Sen hade han & jag tänkt börja med pizza degen, men vi har numret till hans mammas jobb. Liksom, allt kan faktiskt hända när jag är inblandad i köket, tyvär. Men någondag ska jag kunna göra alla förvånad & bjuda på korv med bröd. Nej men seriöst, jag är kass! Men med tiden kanske det går bättre, den dagen jag står själv i ett kök & måste göra mat? Det visar sig x ) men Emil är iallfall duktigt! Så kommer kanske klara uppgiften idag : p

Nåväl, den här helgen blir iallafall lugn! Ikväll ska vi bara tat lugnt & mysa (: Och imorgon kväll blir det lugnt för mig också, har match på söndag som sagt. Åker 07:10, de är sjukt. Jag kommer dö! Får se om Emil följer med hem också & kollar på min match. Men skulle vara lite synd om han också fick gå upp tidigt kanske, hah! Nej men det visar sig hur han gör.

Nu ska jag nog ta mig en stödvila!

Hejs!

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

haha korv med bröd XD

2008-04-04 @ 18:27:22
URL: http://tsoderlind.blogg.se
Postat av: Elin

åhh tänk om man fick ligga hemma å mysa :( sitter på jobbet å har piss tråkigt :(

2008-04-05 @ 00:25:03
URL: http://elovem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0