When your heart stops beating

Jag tycker det är riktigt jobbigt, men blir inte bättre av att skita iallt. Vi kom överens, vänner blir det bästa sättet. Men vill inte inse att de ska bli såhär .. Men Du pluggar långt där nere & jag är här hemma : (  Men jag tycker om dig väldigt mycket & de vet du ..
Men jag får verkligen försöka se det positiva i det negativa. Jag har er mina vänner & det är jag så sjukt glad över. Och du är ju inte helt borta från mig, så jag klarar det.. I think?

Men fick kusin hit ikväll ialf. Kände att jag inte hade lust att göra nåt alls ikväll..  men nu får jag sällkskap av henne ialf. Och de uppskattas verkligen! Älskar dig.

Ge mig bara lite tid, så blir det bra .. Hoppas jag.
   

Kommentarer
Postat av: Kusin =)

aw.. Älskar dig också<3

2007-09-09 @ 13:47:25
Postat av: fille

im here for you

2007-09-10 @ 20:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0