Tiden går fort

Ännu en helg snart slut .. Finns det någe värre än söndagar? Att veta att skolan är imorgon liksom? Neej, bort med söndagar & dra dit en lördag till vettja!

Igår var jag till Farmor&Farfar. Farmor fyllde nämligen 70 bast fan! Tiden går fort .. Men hon är exakt som för 20 år sen tänkte jag skriva men då levde dockl inte jag, men ialf för 10 år sen då :p Får lite ångest över att jag inte hälsar på så ofta, kan inte påstå att dem bor långt ifrån, men tiden räcker inte till .. Men det var ialf trevligt igår. De dracks lite här & där va .. Farmor är så gullig & försöker bjuda en massa på Baylis ( stavning? ) Men jag har blivit nykterist .. eller nåt :p Men efter jag hade vart där så drog jag vidare till Tierp efter mycket stress .. Tanke på att jag bara skulle sitta hemma men 3 min innan bussen så får Natalie med mig. Möter upp Mathilda med. Så trevligt att träffa er ialf : )

Och match idag, trodde jag icke skulle vara med för mina jäkla benhinnor knasar hela tiden. Men nu för en stund fick ja reda på att jag skulle sitta på bänken ialf .. hmm, rätt värdelöst om man ändå har ont :p Menmen!

Lite less blir jag .. När man hör vad en person säger & tycker men kan inte ens snacka med mig? Men oftast får man reda på saker & ting, som nu. Egentligen ska jag inte bry mig, men ibland blir man ledsen. Men jag vet dock att du inte ens bryr dig. Men de verkar som att jag inget kan göra, såå ja.

Meeeen låt gå till den lilla tjocka rosa flodhästen som såg en morot förr. Den var verkligen jätte sugen på sin morot, men den rosa flodhästen hade ju börjat ett nytt liv. Ett nytt liv utan sin morot .. Men den rosa flodhästen var inte alls lika glad längre. Så jag gav han minimorötter istället : D
Jag & Millan tycker om den rosa flodhästen! Eller hur? : )

Snurr i bollen idag ..


   

Kommentarer
Postat av: millan

ja för fan, det är en riktig heting !

2007-09-02 @ 11:47:18
Postat av: t.söderlind

lördag hela veckan :P

2007-09-02 @ 18:02:26
Postat av: Anonym

haha jag håller helt med, man kan väl klämma in en till lördag efter söndag, det kan väl inte vara hela världen:P

2007-09-04 @ 16:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0