Söndagar är blä!

Ja, söndag idag & jag blir depprimerad! Och inte blir det bättre av att veta att Elin drar iväg utomlands idag!
Meen, jag har haft en trevligt helg. I fredags var jag bara hemma med mammsen & kikade film & sådär. Sen gick jag även ut på en promenad med Sara igen på kvällen, så det blev mycket gående i fredags. Men det är så skönt!
Och igår åkte jag till Natalie, även Hannagums komsi förbi på kvällen, hade lite allmänt mys bara & trevligt. Jag gillart! Och nu är jag fortfarande kvar hos nördii Natalie, blir kvar tills på tisdag & jag ska inte klaga!
Nog borde vi lära oss göra mat.. Att inte ens kunna steka korv & koka makaroner satt.. Men jag försöker, men jag litar inte på mig själv när jag står där med en stekpanna..
Menvafan, man kan inte vara bäst på allt : )

See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0