Se upp för dåren?

Vilken dag .. Skolan som vanligt dock. När jag kommit hem fick jag & far för oss att jag skulle ut & brassa bil för första gången, okej .. Ni kan ju tänker er, Mia Westin i en bil?
Kände mig helt lost & liten bakom ratten, kändes som jag knappt såg över huven!
Men, jag dog faktist inte! :D Fast nästan så att bilen dog, eller nåt! :p
Nejdå, men studdsade fram som en kanin innan jag fattade att man kanske måste ha lite känsla med kopplingen & gasen, men jag är nöjd att jag fattat vad dem sakerna sitter i en bil :p
Och en liten till tabbe gjorde jag, Jag försökte verkligen att gasa & grejja men sen frågade far vad jag egentligen gjorde?
Jag sa att jag försökte köra & han börjar asgarva & säger att bilen är avstängd xD Okej, bra där Mia!
Men, jag får se de som en första gång tabbe! LillDåren tillsvidare .. Men jag lever & även Pappaplutt med!
Sen blev det träning som vanligt, börjar bli lite less på fotbollen nu, dels för mina jäkla benhinnor.. Men vafan!

image23
Vem vet hur det slutar nästa gång? :D

       

Kommentarer
Postat av: fille

mia du är bäst! :D

2007-09-10 @ 20:53:45
Postat av: Elin

HAHAHA mia ja skulle vilja vart med xD fan att inte jag får åka med dig i skolanXD nejdå gumman, du är säkert än säker förare;)

2007-09-10 @ 20:59:17
URL: http://elinutt.blogg.se
Postat av: Mia

haha, Elin .. du ska vara lite lycklig att du slipper åka med mig iskolan för jag skulle äga dig :D i mina drömmar .. :p

2007-09-10 @ 21:06:19
Postat av: t.söderlind

jag håller med, mia är bäst :)

2007-09-11 @ 11:41:36
URL: http://thefiis.blogg.se
Postat av: Linda

Haha Mia du är så jävla klockren xD

2007-09-11 @ 16:39:33
Postat av: Marie

Hej på dig med du :)

2007-09-11 @ 20:46:57
Postat av: sara

haha, tyckte det lät lovande jag :P

2007-09-11 @ 23:15:27
URL: http://hejalasse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0