Ovanlig dag i skolan?

Dagen i skolan är som alltid, går upp för sängen & är totalt död. Tar på mig min morgonrock & försöker få i mig frukost, segar så mycket så snabba steg upp & klä på sig & dra på sig sminket & halv springer till bussen. Hade tur att jag inte missade den idag.
Jag är så sjukt trött varje dag & jag blir bara på dåligt humör iskolan & blir inte bättre att höra gnäll kärringen klaga & vara allmänt dryg! Men, jag lever & jag ska väl inte klaga allt för mycket kanske..
Men nu slutar lektionen iallafall.. Yes!

Men idag känner jag mig verkligen som en riktig Trötter, usch & fy!

image34

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

och så såg du mig på station, de va ju toppen av isberget :P

2007-09-26 @ 16:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0