Liten kick sådär mitt på dagen

Hallodie!
Ja, komsi hem från skolan för en liten stund sen, slutade vid 2 idag igen. Jag tycker verkligen om att sluta innan klockan 4a! Nu är det så att jag & hägglund har kommit på en ny grej så det blir en liten kick sådär mitt på dagen! Nämligen att dricka massa kaffe iskolan! Och det funkar verkligen, vi känner oss verkligen mycket gladare efter en kopp kaffe. Fast Elin tycker vi blir skit dryga för att vi blir så spralliga : p  ( vilket icke jag tycker )
Igår när vi hade den långa håltimmen som alltid kom vi på att leka polis & tjuv iskolan?
Haha, är man rastlös så är man : D
Meen, i dag körde vi hänga gubbe istället! Fast vi behöver inte gå in på vilka ord vi använde .. Tss : p

Och igår var jag även lite duttig .. Eller Mamma tvingade mig att rensa mina kläder. Så jag fick ihop en stor svart sopsäck med mina kläder! Och vilken ångest jag fick .. Slängde 4 byxor, syster fick 2 st jag inte ville ha & oops har jag knappt några kvar!? : O 
Och blev alldeles för mycket tröjor & linnen i påsen. Men har för mycket kvar ändå .. Men man orka inte använda vissa plagg fan.
Men Mammsi sa att hon kunde bidra med ett par nya byxor ihelgen ialf, det kan dock behövas! : p

Men nu ska jag faktiskt försöka plugga ..
Skriva nå skitgrejjs på svenskan.
Sånt ogillar jag .. Fantasilös i sånna tillfällen!? - JA!



   

Kommentarer
Postat av: ebba

Vilken t-shirt tycker du att jag ska välja? :)

2007-09-12 @ 15:18:34
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: ebba

För att trycket eller färgen är snyggast? ;)

2007-09-12 @ 15:39:13
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: t.söderlind

FOODIE :)

2007-09-12 @ 16:40:06
Postat av: ebba

I see. Tror jag ska köpa den. ^^

2007-09-12 @ 17:30:55
URL: http://www.omebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0