Lillebror + nagelack?

Hej hej hej hemskt mycket hej igen!
Dagarna går fort men ändå segt .. får inte till det riktigt. Tisdag idag vilket innebärde att vi hade våran feta håltimme, drygt! Kul att sitta i skolan & bara häcka som en tönt i 3,5 timme?  Menmen, vi deog en Benny´s & blev lite mer på hugget : p
Och skulle tränat ikväll med, kännde mig inte alls på hugget som vanligt .. Så hoppade över träningen & fick en ångest som vanligt, kände att jag verkligen var tvungen att göra nåt, så tog en lång & mysig promenad med Lina, Och det kan jag lova att de uppskattades! När vi var mindre var vi verkligen varje dag, skönt att börja hitta tillbaka till varandra! : )

Och min lillebror målade mina naglar idag ( haha okej? ) .. haha, jag var tvungen att ta bort allt sen men han var dock lite duttig tanke på att de var första gången & han är en pojk! Han körde typ en " pimp my syster " Hahahaha! : D
Och imorgon skall jag färga håret! Utväxt.nu men snart borta!

Om man kanske ska ta & hitta till sängs .. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0