Kvällens höjdpunkt!

En dag iskolan som alltid, men tisdagar är lite dryga. Hål från kvart över tio till halv två varje tisdag, kan bli lite långsegt. Och idag var det allmänt flum. Hägglund & jag .. Vad säger man? Vi blir väldigt rastlösa men roar oss själva verkligen bra. Haha, flumbull eller nåt. Men vi gillart!
Och snart skall jag kila tillbaka till Tierp, men Natalie är en sjukling idag så det får bli en Mia&Mathilda kväll, men det blir bra fint de med! Vi ska äta Tacos & kolla på kvällens hödjpunkt, IDOL! De är verkligen skit kul tycker jag, så pinsamt att sitta & skämmas här hemma, Tss : )



Rätt gammal&Seriös bild på oss lär jag säga : p

 
       

Kommentarer
Postat av: Fröken Fredag

Nej, tisdagar är jobbiga.. Men nu är det onsdag! En dag närmare helgen..

2007-09-05 @ 07:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0