Kossor&Chokladbollstårta!

Näeej, men hallådu!
Vilken rolig dag detta vart! Åkte ut till storstan till Linda & vi gjorde det vi hade planerat. Nämligen att fika! Direkt när jag kom bjöds de på pyttipanna, vilket jag inte tackade nej till. Sen efter en liten stund blev de fika bullar som hon hade bakat, jag tackade verkligen inte nej! Vi tog en promenad så hon visade sina grannar, nämligen kossorna :D Och sedan blev det film & vi var självklart tvungen att ha nått att äta till, så det fick bli en chokladbollstårta, det tackade jag verkligen inte nej till heller! Och sen blev det pannkaka också, jag är mer än mätt efter denna dag lär jag säga! Jag hade hur trevligt & roligt som helst. Och att två personer kan ha så mycket att snacka om & att man orkar skratta så mycket! Jag gillart, heeel nice! : )


Den godiga chokladbollstårtan!


 
image36

Alla Kossorna bara kollade på mig precis som om jag var dumihuvudet, lite läskiga! :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha ja att två personer som bara lärt känna varandra på några veckor kan ha så mycket att prata om är mer än coolt :P Det ver verkligen kul att leka med dej! :D

2007-09-27 @ 21:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0