Korv korv & Korv

Jaa, ännu en dag har gått ..  Kände mig inte alls på hugget i skolan idag. Massa tankar här & där & jag blir så förvirrad över allt just nu .. Vet inte riktigt men så känns det nu. Och kände mig såklart över trött när jag kom hem. Kände mig så omotiverad till träningen som alltid, men när man väl kommit hem efter den känns det bra ..
Så skärpning nu Mia, ryck upp sista innan uppehållet!

Men det blir alltid skratt iskolan ialf, spelar ingen roll vad man är på för humör. Men de är massa bra att jag har mina flickor!
Och en kulig sak är att varje gång jag & Linda snackar så kommer det upp om Korv ..  De verkar vara vårat liv, alltså en grillad Korv typ : p
Men varje gång man möter på den pricken blir det snack i stora lass & skratt, hah de är så kul! :D

Men nu skall jag forsätta sitta & lyssna på Lars Winnerbäck & sedan knalla isäng & lyckas med mera sömn i natt kanske ..
Sååå ..  Godnatt!

Jag skulle fastna i min ensamhet igen, om du lämnade mig nu .. 


       

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja men jag älskar våra samtal om korv! Alltid så uppmuntrande:D
"jag skulle fastna i min ensamhet igen om du lämnade mej nu"
så sjukt fint!:)

2007-09-05 @ 22:06:43
Postat av: Mia

Aa haha, man blir så gladav ordet korv :p
Jaa, jag älskar den låten!

2007-09-05 @ 22:07:53
Postat av: Fröken Fredag

Haha, när jag är med min kompis Anna kommer vi alltid fram till att vi är sugna på grillad korv med bröd.. x)

2007-09-06 @ 17:16:04
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0