Isbjörnar utanför?

Vilket värdelöst väder. De blåser isbjörnar ute & jag ska träna snart. De innebär alltså mössa & vantar, eller ialf vantar. Nog för att jag brukar klaga på Anki att hon har mycket kläder på sig, men idag gör jag en Anki. Massa kläder på träningen typ : p
Och jag är sjukt trött idag också, ovanligt med .. typ? Men ryckte upp mig för sängen & har precis druckit upp en kopp kaffe & hoppas på att jag blir lite piggare så jag orkar kila till plan. Yesyes!

Meeen, Jag tycker inte alls om Isbjörnarna här utanför!
That´s it!

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

vi fightar isbjörnarna tillsammans mia !!!

2007-09-03 @ 21:38:38
Postat av: Sara

man borde gå i ide..

2007-09-03 @ 21:57:08
URL: http://hejalasse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0