HejHop Gummisnopp!

Hej hej hej hemskt mycket hej!
En måndag snart avklarad, bara några dagar kvars till helgen. Jag tycker om helger! Okej, vem gör inte de liksom ..  : p
Idag har jag gjort så mycket som pluggat lite matte, tror det eller ej! Men skulle vart bättre om jag blev klar med Svenskan, men alltså .. Jag hajjar noll verkligen, så vad ska jag göra? : p
Jag har också vart på en promenad med Mamma & de kändes skönt att gå lite sådär! Och har även klippt syster lite ( hur hon vågar vet jja inte ) & sminkade henne. Hon blev riktigt fin tycker jag, hon borde göra sig fin oftare! Haha, okej de där lät som att hon var skit ful egentligen men inte så jag menade. Pimp my syster som Linda & jag säger  ; )

Och jag träffade Mickis idag på station, vad jag saknar dig unge! Alltid lika sjuk som vanligt, Möh ! : )
Så vi har bestämt att vi skall leka inom kort, de gillas!

Och förövrigt är vaniljsås farligt gott .. Inte bra att sånt står i kylskåpet när Mia är i farten !!


image29       image30
                     Syster : )                                                                     Syster&jag : )

   

Kommentarer
Postat av: Linda

MTV:S nya super satsning "pimp my syster" haha xD

2007-09-17 @ 21:39:56
Postat av: Linda

MTV:S nya super satsning "pimp my syster" haha xD

2007-09-17 @ 21:40:15
Postat av: Anonym

MTV:S nya super satsning "pimp my syster" haha xD

2007-09-17 @ 21:40:30
Postat av: Mickis

Har saknat dig ochså plutt! :D Lekning snart. ;)

2007-09-20 @ 17:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0