Heja Fredagar!

Jomentjena!
Fredag, fredag, fredag & fredag! Aiight!
Ja, fredag idag & det är bra för det är helg .. Och ikväll blir det nog lugnt. Bara vara hemma, orkar faktist inte göra så mycket. Jag är lite lat eller nåt! Men imorgon blir det först lite kalas här hemma, systeryster fyller 18 bast! Sen på kvällen kilar jag till Tierp & kalasar lite mer kalasit med brudarna! I like it! : D

Och idag iskolan var det de årliga skolfotot & jag säger bara BLÄ !! Meen, jag bjuder på mig själv sådär!
Och jag hade även lovat mig själv att vara nyttig iskolan idag .. Så vid lunchen kommer Linda med en jävla pärlboll & jag kunde verkligen inte motså detta! Så uupps, jag hade en pärlboll framför mig som försvann rätt fort ner i magen. Men jag får väl skylla på att de är fredag vilket innebär helg eller nåt iden stilen .. : p
Jag & Linda skall även ha en fika kväll & där ska det iallafall vara Nyponsoppa, Pärlbollar & Korv med antagligen! haha, att man kan ha så mycket skratt & prat fort man ser den människan! : D

Och juste !!
På måndag skall jag köra i skolan xD  Oh herregud, alla ni som befinner er i Tierp skall hålla sig inne mellan 3 till 4 tiden på eftermiddagen. Här går det undan .. Nisse kommer vara väldigt rädd tror jag. Men har Natalie med i bilen & det känns ju verkligen mer tryggare : p Men det märks väl om jag lever eller nåt ..

HEJS!
   

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

mia de gör inget, pärlbollar är undantag ;) och jag är inte i tierp vid den tiden så jag kan ta det lilla lugna ;)

2007-09-21 @ 18:40:03
Postat av: Mia

Haha, härligt. Då har vi en person till liv ialf : p

2007-09-21 @ 18:50:08
URL: http://miawestin.blogg.se
Postat av: Linda

Haha jag längtar till våran fika kväll!! :D

2007-09-21 @ 19:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0