Grismatch + hamburgare

En tråkig match att spela, skit grismatch. Planen var en lerhög, domaren var en blåst blondin & det blev 0-0. Men jag gjorde 7 mål enligt mig själv, Eller nåt :p
Men jag & Åsa såg bara framimot hemvägen där det skulle bli hamburgare. Så är det alltid, alltid hamburgare för oss. Vi tjatar alltid & det går så bra så : D
Och även första gången jag inte skämde ut mig på mackendonken heller, jag är nöjd!
Och nu när jag ändå vart så onyttig så ska jag äta upp ltie godis! Okej, ja har börjar nytt liv men gör ett litet undantag för ikväll ..
Såå!

It will be fine .. ?



   

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

It will be fine mia ;)

2007-09-10 @ 11:00:09
Postat av: fille

lovar våran match va ännu mera skit.

2007-09-10 @ 20:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0