Grattis Syster

Börjar med att säga GRATTIS & GRATTIS & GRATTIS till min syster som fyller 18 idag! : )
Hon börjar första dagen som 18 år att köpa snus .. vilket mongo! : p

Helgen har vart bra till en liten del, den var riktigt festlig i lördags hos Mathilda, de gillades skarpt! Trevligt & roligt folk lär jag säga! Skönt att få komma iväg & tänka på annat .. Bort ser man från allt andra som hände så var väl helgen bra .. Jag orkar det inte & jag kan inte göra någoting så att det ska bli bra? Jag vet inte vad jag ska ta mig till & vad jag ska göra .. Men det finns en som vet allting & det känns ändå skönt att jag kan lite på dig så mycket, tack ..

Men .. Idag övningskörde jag & Natalie med Nisse! Alla vi tre överlevde så det betyder att vi inte dog ungefär .. Och inge kärringstop heller & det kändes väl bra : p De känns lite läskigt ändå, jag känner mig alldeles för liten för att sitta bakom en ratt, men endag inser jag väl att jag inte är så liten längre, eller nåt, Tss ..

Och vet ni? På torsdag & fredag är det ledigt från skolan! Jag gillar det skarpt! Och jag & Linda skall även försöka ses nåt & de gillas väldigt skarpt! : D

Menmen, nu ska jag packa ur väskan sen helgen & kanske städa mitt förbannade rum .. HEJS!


Och förövrigt är Kents skiva grym !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mia är en stor flicka ;)

2007-09-24 @ 21:25:34
Postat av: Ekkah

Hehe (: Kents skiva är fan rätt okej =)

2007-09-25 @ 18:06:32
Postat av: Anonym

Skarpt gillas det må jag säga:D jag satt här och funderade på att Torsdag kanske är en bra fika dag? eller vad tror du:)

2007-09-25 @ 18:43:14
Postat av: Linda

Nu blev jag anonym åxå :P

2007-09-25 @ 18:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0