Fyndat idag.

EyEy!
Lite snurr i skallen & halsont, bara jag inte blir sjuk så! Så hoppade över träningen & pallrade mig in till muppsala med Mathilda, vilket var riktigt bra! Mamma var väldigt snäll & förde över liite pengisar, så fick med mig ett par bruna byxor & ett par svarta. Och även en topp, lite smink & en kepsbasker & massa andra småsaker som är väldigt bra att ha, I like it! : )
Och även en stooor grej lär jag säga .. Vi gick till Mathildas syster Johanna som jobbar på en frisörsalong & jag klippte av mig nästan hela håret :O nej jag skojjar bara, jag klippte mig inte alls. Men jag gjorde värsta impuls grejjen, jag tog nämligen hål i öronen, helt graits också, Jag som aldrig skulle våga de : D Okej, jag har alltid haft stor skräck för nålar & såntdär som är läskigt. Men jag klarade det bra & har nu hål i öronen, värsta konstigt : p Men jag fyndade bra saker idag & är väldigt nöjd, Tack Mamma! : )

Helgen närmar sig, inget speciellt planerat imorgon ialf. Men går nog över på en liten fika hos Vevve & pratar ur mig lite : )
Och på lördag skall jag träffa mina älsklingar, Caroline & Felicia, me like alot!

Och jag tyckte verkligen om att sluta kvart i tolv idag, gjorde Linda bra avundsjuk! : D
   

Kommentarer
Postat av: Alicia

wiho, mia har hål i öronen :D men har inte du haft det förut? :O

2007-09-13 @ 22:06:19
URL: http://aliciakarlsson.blogg.se
Postat av: Mia

nääh, har fan aldrig haft det ;D men alla tror de .. :p

2007-09-14 @ 17:52:31
Postat av: Anonym

Host host , glöm inte bort att nämna att jag ringde till dig också ;) Ett mycket givande samtal :p

2007-09-15 @ 14:11:20
Postat av: Linda

Du skoja inte! de gjorde mej fett avis :P

2007-09-15 @ 18:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0