Fredag & Fredag

Fredagar är en väldigt bra dag, eller fredageftermiddag efter skolan såklart! Veckorna går verkligen hur fort som helst, men med mycket skratt & flum skolan så är det inte så konstigt .. Flickorna mina! : )

Men ikväll blir det hellugnt, bara vara hemma & tat lugnt. Men rätt skönt ändå .. Och mormor ringde nyss & blev så chokad att jag skulle vara hemma & observera att min mormor är den bästa som finns! Men låt höra vad ja gör imorgon, imorgon skall jag leka med Caroline en massa & det gillas kanske hur mycket som helst! Som de ser ut nu kanske det blir en tripp till stan igen, sen kanske kolla fotboll & sedan kolla på film & äta lite godis. Massa mys! : )
Och Fesan är väldigt finurlig. Hon är som en liten bit chokladboll, så go!
Men nu ska jag dippa grönsaker med mamma & lillebror!

image28



                                                                                                                                                        

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

jag gillar chokladbollar :)åt en idag faktiskt :D

2007-09-14 @ 20:48:11
Postat av: Linda

Jag älskar den som uppfann Chokladbollen haha :P

2007-09-15 @ 18:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0