Förstöra en fin sovmorgon?

Hallådu!
Ingen bra start på dagen direkt . Huvudvärk, allmänt slut & såklart ont imagen, inte direkt ovanligt. Men åkte till skolan iallafall, skolfreak som man är liksom!? Och imorgon har vi lektioner fast utan lärare, okej de låter ju verkligen lovande? Men har en lärare på svenska lektioen, så jag tänkte yes då kan jag börja till kvart i tolv när den börjar! Meeeeeeeeen, jag kom på att jag skall till tandläkaren i morgon klockan 08:00 på morgonen? Alltså, jag måste gå upp en hel jäkla timme tidgare än vanligt & jag som hade tänkt att tagit en låång & mysig sovmorgon för jag hade värsta chansen. Tack & tack kära tandskit! Och jag är även nervös för tandläkaren, dels för att jag har & kommer alltid ha en jäkla skräckr för den, får en jäkla ångest varje gång lär jag säga : p Och jag har inte heller vart där på 2 år & inte heller haft något hål sen jag var jätte liten .. Känns som mina tänder ligger risigt till? Men de märks väl imorgon .. Blä!

Men nu ska jag ta en långpromenad med mamma : )
Och sedan invänta Idol & ta en mysig kvälls fika som tillhör Idolkvällar!

Jag & min godismugg iskolan .. (a)

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

lycka till med tänderna mia ;)

2007-09-19 @ 19:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0